Jak wybrać Agencje Interaktywną?

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną, która pomoże nam w działaniach naszej firmy w internecie? Czym się kierować? Na jakie czynniki zwracać największą uwagę?

Dziś postaram się przybliżyć kilka wartościowych cech i zaprezentować skuteczny sposób, który pozwoli nam zweryfikować agencję interaktywną. Pierwszy krok to porządek i estetyka. Wybieraj agencje, które dbają o swój wizerunek i które sam możesz znaleźć w internecie. Jeśli firma potrafi sama przebić się na rynku (swoją drogą niezwykle konkurencyjnym) to na pewno pomoże w tym także Tobie.

Krok drugi to sprawdzenie realizacji. Każda agencja interaktywna nawet taka: http://widely.pl/ na swojej stronie zamieszcza realizacje i portfolio prac. Warto się im dobrze przyjrzeć, poznać firmy, które korzystały z ich usług i sprawdzić jak radzą sobie online. Może być to dobry wyróżnik tego, jaką jakość usług świadczy agencja. Trzecia rada jest moim zdaniem jeszcze ważniejsza – kontakt. Ile razy zdarzało nam się mieć problem z kim, kto nie odbiera telefonów lub nie odpisuje na nasze wiadomości. Dobry kontakt to podstawa udanej współpracy, więc jeśli odpowiedź na Twojego maila nie dotarła do Ciebie przez 4 dni, warto poszukać kogoś innego.

Zdecydowanie wyżej cenione są ponadto agencje interaktywne, które stawiają na osobowy kontakt. Każdy z nas lubi wiedzieć z kim rozmawia, co robi ta osoba. Nie chcemy rozmawiać z robotami i stanowiskami, ale z ludźmi. Sprawdź więc zakładkę o firmie na jej stronie, poszukać kim są pracownicy, przejrzyj ich profile w mediach społecznościowych, powiedzą Ci one dużo o tym, jak podchodzą oni do swojej pracy i obowiązków (a więc i do pracy nad Twoją firmą i jej sukcesem).

W dzisiejszym poście postaram się publicznie odpowiedzieć na pytanie jednego z naszych czytelników. Pan Michał z Jeleniej Góry spytał nas o skuteczne metody promocji jego firmy w internecie i kroki, które powinien poczynić, aby rozpocząć skuteczne działania. Firma Pana Michała zajmuje się sprzedażą i naprawą rowerów górskich. W swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów, a usługi cenione są przez lokalną społeczność. Celem działań właściciela jest natomiast otwarcie nowego punktu serwisowego i dwóch nowych sklepów w pobliskim Wałbrzychu i Kłodzku. W jaki sposób można liczyć na wzrost sprzedaży i zapytać o serwis wykorzystując internet? Jeśli nie posiadamy specjalistycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego (a zakładam, że tak jest w tym przypadku) warto zdecydować się na usługi doświadczonej firmy. Najlepszym rozwiązaniem będzie agencja interaktywna, która, dzięki szerokiej gamie usług, pozwoli przygotować spójną identyfikacje firmy oraz stworzy dla Pana Michała dedykowany sklep internetowy z rowerami. Należy się liczyć z kosztami rzędu 10 tysięcy złotych. Kolejny etap działań to pozycjonowanie, które musi zrealizowane być kompleksowo i bardzo szeroko.

W cenie około 4 tysięcy złotych miesięcznie możemy liczyć na dobrej jakości usługę, która pozwoli wygenerować wysoką sprzedaż w sklepie internetowych i pozwoli także przyciągnąć osoby poszukujące serwisu dla rowerów do lokalnych punktów. Warto zastanowić się także nad działaniami wizerunkowymi, z których warte polecenia wydają się działania na portalu Facebook oraz Instagram, co pozwoli na zwiększenie rozpoznawalności firmy.

0 komentarzy

Zostaw odpowiedź

Używamy Gravatara w komentarzach - zdobądź swój własny!

XHTML: Możesz użyć następujące tagi: <a href=""> <b> <blockquote> <code> <em> <i> <strike> <strong>